NIKEN

Sadulda ,,revolutsioon,,

Radikaalselt uus NIKEN on osa meie homsest päevast. Ta on valmis avastama/avardama meie võimaluste piire.
Külglibesemise vastane tehnoloogia (LMW) tõstab sõidunaudingu ja turvalisuse uuele tasemele. Kurviline tee - see on NIKEN-i mängumaa. Tänu kahele esirattale võib NIKEN lõigata kurve 100% -se kindlustundega, 20% lühem pidurdusmaa võrreldes analoogse kaaluga kaherattalisest.
Sportlikult ,,futuristlik,, disain hakkab kaugelt silma ja tõstab ta kaasliklejate seas esile. Võimas mootor ja mugav isteasend teevad pikkade vahemaade läbimise lustlikuks. NIKEN - kõrge Yamaha kvaliteet ja maine!

Ride the Revolution

Featuring our unique leaning multi wheel technology, this radical and versatile new 3-wheel motorcycle looks, rides and feels like nothing else. Twisting roads are its natural playground. And with dual leaning front wheels giving you enhanced feelings of grip, the NIKEN can corner carve with total confidence.

With its bold and futuristic body design, the NIKEN projects a commanding presence. And its torque rich 847 cc, 3-cylinder engine and lightweight hybrid chassis ensure thrilling sports performance and long distance comfort. Ride the Revolution.

Hind

15 095.00 €

Garantii 2 aastat
Mootor 4-takti, 3-silindrit, 4-klappi
Kubatuur 847cc
Jahutus Vedelik
Võimsus 115hj (84,6kW) @ 10000rpm
Väändemoment 87,5Nm @ 8500rpm
Toitesüsteem sissepritse
Ülekanne / käike kett / 6-käiku
Rehvid ees / taga 120/70R15 x2 / 190/55R17
Pidurid ees / taga 2-ketast 298mm / ketas 282mm
Istme kõrgus 820mm
Kütusepaak 18L
Mõõdud PxLxK 2150x885x1250mm
Täiskaal 263kg

Teid aitab - müügikonsultant Gregor Kaares +372 5279468
                                                    Lauri Lill +372 5016673
                                                    Ott Kopti +372 55537333

Vajalik A kategooria sõiduluba!

Erisused:

  • Täiesti uus suund motonduses
  • Hämmastavalt hea ja stabiilne juhitavus
  • Superkontakt teekattega ja topelt pidurdusjõud
  • Radikaalselt julge disain
  • LMW tehnoloogia
  • Stabiilne kallutusnurk kuni 45`
  •  Ackermann juhtimissüsteem, topelt ,,tagurpidi,, esiamort
  • 50:50 kaalujaotus
  • Täisreguleeritav tagavedrustus
  • 847сс 3-silindriline mootor, DOHC CP3 vedelikjahutus
  • TCS, QSS, A&S sidur, D-MODE, kiirusehoidja
  • Hübriidraam - (alumiinium + teras)