https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/sport-touring/pdp/niken-gt-2023/
Kallutatava mitmikratta (LMW) tehnoloogia
NIKEN GT arenenud kalduva mitmikratta (LMW) konstruktsioon pakub põnevat ja enesekindlat kurvivõtukogemust. Paralleelsetest nelinurkhoobadest ja konsooliga teleskoopvedrustusest koosnev Yamaha ainulaadne Ackermann-disain pakub kurvivõttudel paremat stabiilsuse ja haarduvuse tunnetust paljude erinevate teepindade puhul.
7-tolline TFT-ekraan
Suurel 7-tollisel täisvärvilisel TFT-mõõturil on suure heledusega ekraan, mis pakub selget ja kergesti loetavat teavet reaalajas sõiduparameetrite kohta. Teil on valida kolme erineva ekraanikujunduse vahel, millest igaühel on oma eripärane stiil, mis sobib individuaalsete eelistuste ja erinevate sõidutingimustega. Mõõdiku all olev USB-A pesa hoiab teie nutitelefoni tegevuseks valmis.
Ühenduvus ja navigeerimine
Lihtsa juhtkangiga juhitaval uuel nutiühenduvusega täisvärvilisel 7-tollisel TFT-ekraanil on kolm kuvastiili. Yamaha MyRide rakenduse kaudu on teil juurdepääs oma nutitelefonile muusika, ilmateate, kõnede** ja märguannete jaoks. Täiskaardiga Garmin Navigation* muudab iga reisi lihtsamaks – tekste saab kuvada, kui teie NIKEN GT on peatatud. (* Täiskaardiga Garmin Navigation nõuab abonemendi teenuse lepingut ja seda ei pakuta kõigis riikides. Mõned navigeerimisfunktsioonid pole kõigis riikides saadaval, küsige saadavust Garminilt. ** Nõuab Bluetoothiga ühendatud peakomplekti, mis on ühendatud seadmega NIKEN GT Peakomplekt ei kuulu põhivarustusse.)
Spetsiaalselt arendatud 890 cm³ CP3 EU5 mootor
NIKEN GT saab oma jõu meie 890 cm³ CP3 EU5 mootori eriversioonist, mis on välja töötatud spetsiaalselt selle ainulaadse Sport Toureri jaoks. Kuigi sellel on sarnasusi konstruktsioonis, mida on kasutatud MT-09 ja TRACER 9 puhul, on NIKEN GT mootori väntvõlli mass suurem, et pakkuda rohkem jõudu madalamal pöörlemissagedusel ja et võimaldada mootoriga tõhusamalt pidurdada.
Tuuleklaasi saab reguleerida lihtsalt ühe käega
Suurema sõidumugavuse jaoks on NIKEN GT-l uus tuuleklaas, mis pakub kokku 70 mm jagu kõrguse reguleerimist, et sobida erinevate sõidustiilide ja sõitja kehaehitusega. Selle eriline aerodünaamiline disain jaotab õhu ühtlaselt, et juhi taha ei saaks tekkida madalrõhuala – nii on sõit stabiilsem ja mugavam.
Muudetud disainiga mugav iste
Uus iste on muudetud kujuga ja teistsuguse vooderduspaksusega sõitja reie sisekülje juures, et jala mahatoetamine ning peale- ja mahaminek oleks lihtsam.
Täissuuruses tugevad küljekohvrid
Kõvad küljekohvrid, kumbki 30-liitrise mahuga, on paigaldatud uue disainiga hoidikusüsteemile. Igasse kohvrisse mahub täismõõtmeline kiiver. Tänu kiirlukustusele on neid hõlbus eemaldada ja neisse mahub palju pagasit pikkade reiside jaoks.
Tipptasemel viimistlus
Yamaha lipulaevast Sport Tourer on loodud järgides kõrgemaid nõudmisi. Selle ainulaadse mootorratta erilist seisust rõhutavad täielik tulede LED-lahendus, kerge, käsitsi valmistatud 18-liitrine alumiiniumist kütusepaak, ideaalselt sobiv ja parima kvaliteediga musta värvi kereviimistlus ja pronksid detailid.
Täiustatud elektrooniline juhttehnoloogia
NIKEN GT-ga sõitmise kvaliteeti tõstab uus Yamaha kiibiga juhitav gaasiklapp (YCC-T) ja kiirendusasendi andur (APSG), et saaksid ratast veelgi paremini valitseda ja et paigaltvõtud oleksid sujuvamad. NIKEN GT tuleb toime mitmesuguste oludega tänu muudetud veojõukontrollile, 3 asendiga D-režiimile ja tempomaadile.
Üles ja alla kiire käiguvaheti, A&S-sidur
NIKEN GT on ehe Sport Tourer ja loodud pakkuma nii põnevaid spordisooritusi kui ka erakordset pikamaasõidu võimekust. Uue üles ja alla kiire käiguvahetamise ning A&S-siduriga saad nautida kõrge pöördemomendiga 890 cm³ CP3 mootori täit potentsiaali!
Rafineeritud põhiraami disain
Uue ja võimsama 890 cm³ mootori, reguleeritava tuuleklaasi ja 7-tollise TFT-ekraani mahutamiseks muudeti ka NIKEN GT hübriidraami. Valuterasest pearaam ja valualumiiniumist tagumised kronsteinid, selle ainulaadse konstruktsiooni tulemuseks on kõrgetasemeline stabiilsus ja sportlik nobedus.
Kohandatud tagavedrustus
Veelgi sujuvama sõidu jaoks on NIKEN GT tagavedrustuse seadeid viimistletud – ja lisaks kasutatakse uut kerget sepisalumiiniumist liigendühendust muudetud hoovasuhtega, et pakkuda rohkem mugavust ja šassiistabiilsust nii üksinda kui ka koos reisijaga sõites.