https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/supersport/pdp/r1-2024/
Aerodünaamiline M1-stiili kere
R1 näeb välja ülimalt ,,käre,, tänu oma M1-stiilis kattele ja integreeritud gondlile, mis annab rattale agressiivse võidusõiduaretusega profiili. Kuna saad rattaga praktiliselt ühte sulanduda, võimaldab kerge kere saavutada parimat aerodünaamilist tõhusust suurepärase kiiruse saavutamiseks.
Suure tõhususega crossplane-mootor
R1 4-silindrilise 998 cm³ mootori oluline funktsioon on crossplane-väntvõll ebaühtlase 270°-180°-90°-180° käivitamisjärjestusega, mis pakub tugevat, lineaarset pöördemomenti. Sellel võidusõidu jaoks loodud mootoril on suure tõhususega sissevõtusüsteem, et pakkuda märkimisväärset jõudlust kõrgetel mootoripööretel.
Kvaliteetne viimistlus
R1 on toodetud kõrgeimaid kvaliteedistandardeid järgides ning kasutatud on kergeid materjale nagu titaan ja magneesium, et tulemuseks oleks kõrgtehnoloogiline supersport-mootorratas, mis väärib austust ja mida on tõeliselt uhke omada. Järgmise põlvkonna Icon Blue ja Midnight Blacki värvid ja graafika rõhutavad selle ikoonilise ratta esmaklassilist stiili.
43 mm KYB-esikahvel
R1 kasutab tipptasemel 43 mm KYB-esikahvlit, millel on lamineeritud summutusklapid. Koos kõrgeltarenenud tagavedrustusega annab see süsteem tunde, et oled teepinnaga vahetus ühenduses. Tänu sellele tundub R1 sõitjaga nagu üks tervik.
Pidurite juhtimise (BC) süsteem
Tehnoloogia muudab meie sõitmisviisi ja R1-l on tervelt seitse elektroonilist juhtsüsteemi. Kahe režiimiga pidurijuhtimise (BC) süsteem analüüsib andmeid, nagu kaldenurk ja libisemiskiirendus, ning muudab hüdraulilist pidurirõhku, et vältida ratta blokeerumist.
Mootoriga pidurdamise haldamise (EBM) süsteem
Kindel juhtimine on oluline nii tänaval kui ka rajal ja mootoriga pidurdamise haldamisega (EBM) saad muuta mootoriga pidurdamise jõudu. Erinevate andurite andmete abil reguleerib EBM gaasiklapi avamist, süüte ajastust ja kütusesissepritse kogust, et saaksid valida kolme mootoriga pidurdamise režiimi vahel, see aitab toime tulla erinevate sõiduolukordadega.
Uue põlvkonna LED-esituled
Võidusõidutõugu M1-stiilis kattel on LED-esituled, mis annavad rattale karmi ja ähvardava ilme. R1 agressiivsel ilmel on ka kompaktsed gabariidituled, mis rõhutavad ratta tänavasõiduloomust, ehedat võidusõidu DNA-d ja kõrgeltarenenud disaini.
Ride-by-wire APSG gaas
Yamaha kiibiga juhitud gaasiklapp (YCC-T) aktiveeritakse kõrgtehnoloogilise käepidemega, mis annab sulle täpse juhtimise loomuliku tunnetuse. Vedru, liuguri ja hammasrattaga, mis tagab sujuva, progressiivse tunnetuse, annab kerge ride-by-wire APSG (Accelerator Position Sensor Grip) keeratav käepide hetkega gaasi nii, nagu sinu tunnetus seda eeldab.
Paigaltvõtu juhtsüsteem (LCS)
Arvukate andurite andmete abil annab R1 paigaltvõtu juhtsüsteem (LCS) sulle tipptasemel kontrollvõimaluse sõidu alustamiseks. Kõige kiiremate ja agressiivsemate paigaltvõttude jaoks programmeeritud režiim LCS1 aktiveerub 9000 p/min juures, gaasihoob on siis avatud 41 kraadi.
Suure hõõrdeteguriga piduriklotsid
Eesmised 320 mm kaksikkettad monoplokk-pidurisadulatega on tuntud oma märkimisväärse pidurdustunnetuse ja -soorituse poolest. R1 kasutab suure hõõrdeteguriga piduriklotse, mis võimaldab seisma jääda täpselt ja jõuliselt – nii saad avastada selle legendaarse supersportratta täit potentsiaali.
Rehvid Bridgestone Battlax RS11
Olgu tegu agressiivse kiirendusega, tugeva pidurdamisega või maksimaalse kaldenurgaga sinu R1-l, pead saama oma rehve täikult usaldada. Rehvidel Bridgestone Battlax Racing Street RS11 on taga 200 ning selle mustri ja erilise koostise arendamisel on lähtutud võidusõitudel saadud kogemustest, nii on tagatud parim pidamine ja erakordne sõidutunnetus.
TFT-näidikud EBM-i ja BC-ga
Oma klassi juhtiv (TFT) põhinev LCD-ekraan on üks keerukamaid näidikupaneele motomaailmas. Täisvärviline ekraan pakub mitmesugust teavet kiirelt hoomataval kujul, sh BC- and EBM-süsteemide näidikuid. Kui soovid reguleerida elektroonilisi juhtsüsteeme, lülita lihtsalt YRC-ekraan sisse ja vali oma eelistused.