MT-10SP

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/hyper-naked/pdp/mt-10-sp-2024/

Öhlins elektroonilise vedrustuse 2 põlvkond

MT-10 SP on maailma esimene mootorratas, millel on radikaalne Öhlinsi elektrooniliselt reguleeritav vedrustus. See teedrajav süsteem pakub laia valikut täpsemalt reguleeritavaid seadeid ja laseb valida kolme poolaktiivse ja kolme manuaalse režiimi vahel, mis aitavad ratast tõhusamalt juhtida, et tipptasemel sõidukogemus pakuks tõelist põnevust.

3-osaline põhjakate

MT-10 SP eksklusiivsete erijoonte hulka kuulub ka kerge 3-osaline põhjakate, mis annab rattale rafineeritud ja agressiivse sportvälimuse ning suunab õhu õliradiaatorile, et tagada ühtlane töötemperatuur.

Tugevdatud pidurivoolikud

Suure jõudlusega mootorrattad vajavad tipptasemel pidureid, seega sobivad radiaalkinnitusega eesmised pidurisadulad ja tagumised pidurisadulad tugevdatud pidurivoolikutega, mis säilitavad oma tunnetuse ja tõhususe ka kõige äärmuslikemates oludes.

Spetsiaalne Icon Performance’i värv

MT-10 SP ainulaadseid ja oma klassi juhtivaid tehnilisi lahendusi rõhutab eksklusiivne Icon Performance’i värv, mis on tuntud võidusõidu jaoks arendatud R1M ringraja mootorrattast.

Brembo radiaalne peasilinder

R1-st tuletatud süsteemiga, mis kasutab kaht ujuvat 320 mm ketast ja 4 kolviga radiaalkinnitusega pidurisadulaid, pakub MT-10 tõeliselt kõrgetasemelist pidurdamiskomplekti. Uus mudel on varustatud Brembo radiaalse esipiduri peasilindriga, et saavutada veelgi täpsem tunnetus ja juhitavus ning pakkuda sulle ülimat peatumisjõudlust.

998 cm³ CP4-mootor

Mitte miskit ei saa võrrelda MT-10 võimsa 998 cm³ CP4 mootori tekitatava närvikõdiga. Selle crossplane-tehnoloogia võimaldab kasutada ainulaadset ebaühtlast käivitamisjärjestust, mis pakub enneolematut pöördemomenti märkimisväärse kiirenduse jaoks. Rattal on tuunitud suuremate sisselasketorudega sisendsüsteem, paagile on paigaldatud akustilised võimendusvõred, mis tekitavad gaasihoova keeramisel madala, meeldivat värinat põhjustava möirge.

APSG-gaas valitavate PWR-režiimidega

Yamaha Accelerator Position Sensor Grip (APSG) on uusim ride-by-wire-süsteem, mis pakub sulle kõige loomulikumat ja tõhusamat gaasiandmist parema juhitavuse jaoks. Gaasile reageerimist saab reguleerida PWR-süsteemiga, mis pakub sulle nelja võimsusrežiimi, alates sujuvast reageerimisest märgadel pindadel sõiduks kuni agressiivse sõiduni rajapäeval.

Titaanist väljalaskesüsteem

Kohe, kui vajutad käivitusnuppu, kuuled ja tunned ainulaadset heli, mida tekitab erituuninguga titaanist summuti. Koos tuunitud sissevõtusüsteemiga kasutab see crossplane-mootori ebaühtlast käivitamisjärjestust, mis tekitab ainulaadse summutimeloodia, et seda ei aja segi ühegi teise rattaga!

Kiirkäiguvaheti

Kiirema ja tõhusama kiirenduse jaoks on MT-10 standardvarustuses kiirkäiguvaheti. See elektrooniline süsteem võimaldab käike täisgaasiga sidurita üles lülitada ning sujuvamalt ja paremini sidurita alla lülitada.

6-teljeline IMU täieliku juhiabisüsteemide komplektiga

Väike karp peidab endas 6-teljelist inertsimõõtmisseadet (IMU), mis tunnetab kallet, ette/taha, üles/alla ja vasakule/paremale kalduvust/kiirendust. ECU kasutab seejärel saadud andmeid, et aktiveerida kõrgtehnoloogiliste juhiabisüsteemide paketti, kuhu kuulub veojõukontroll, libisemiskontroll (SCS), tagarattal sõitmise kontroll (LIF), mootoriga pidurdamine (EBM) ja pidurikontroll (BC), see kõik tagab, et iga sõidu jaoks oleks olemas täiuslik seadistus.

4,2-tolline TFT-näidik sõidurežiimide valimisega

4,2-tolline värviline TFT-ekraan annab selge ülevaate masina kõigist olulistest näitajatest, mida sõiduks vaja on. Paremal juhtraual olev menüülüliti võimaldab kiirelt erinevate menüüde vahel liikuda – ning vasaku juhtraua lüliti Mode/Select muudab ükshaaval elektrooniliste juhiabisüsteemide seadeid – kuid sa võid valida kõik seaded ka korraga, kasutades 4-režiimilist YRC-d.

Kiirusehoidja

Hoolimata MT-10 erakordsest jõust soovid vahel ka lihtsalt lõdvestuda ja nautida vaateid. Kui sõidad kiirusel üle 50 km/h, saad lihtsalt aktiveerida tempomaadi, et keskenduda sõidu nautimisele. Samuti on see suurepärane viis kiirusepiirangutest kinnipidamiseks.

Hind

19 330.00 €

Garantii 2 aastat
Mootor 4-takti, 4-silindrit
Kubatuur 998cc
Jahutus Vedelik
Võimsus 166hj (122kW) @ 11500rpm
Väändemoment 112Nm @ 9000rpm
Toitesüsteem sissepritse
Ülekanne / käike kett / 6-käiku
Rehvid ees / taga 120/70R17 / 200/55R17
Pidurid ees / taga 2-ketast 320mm / ketas 220mm
Vedrustus Öhlins (elektrooniliselt reguleeritav)
Istme kõrgus 835mm
Kütusepaak 17L
Mõõdud PxLxK 2100x800x1165mm
Täiskaal 212kg

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:


Lauri Lill T:+372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee
Ott Kopti T:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee
Maria Romanova +372 58482199 maria@yamaha.ee

Kauba transport koju: https://www.yamahakeskus.ee/muuk

  • Öhlinsi Gen-2 elektrooniliselt reguleeritav vedrustus
  • Tugevdatud pidurivoolikud
  • Brembo radiaalne piduri peasilinder
  • 998 cc EU5 CP4 mootor
  • Valitavate PWR-režiimidega APSG
  • Titaanist väljalaskesüsteem
  • Kiire ilma sidurita üles-alla käiguvahetussüsteem (Quick Shift)
  • 6-teljeline IMU koos juhiabivahenditega
  • 4,2" TFT-ekraan sõidurežiimi valikuga
  • Püsikiiruse hoidja ja kiirusepiiraja

MT-10SP on Hyper Naked sarja tipp ja vaieldamatu liider tänapäevaste streetfighterite seas. Mudelis on kasutusele võetud kõik läbi aastakümnete aretatud võidusõidutehnoloogiad MotoGP-lt ja Superbike-st. Ja see pole üllatav, sest MT-10SP põhineb legendaarsel Yamaha YZF-R1 mudelil, mis on korduvalt võitnud maailma- ja Euroopa meistritiitleid. Yamaha on läinud isegi kaugemale, MT-10SP-s on kasutusele võetud Öhlinsi elektrooniliselt juhitav vedrustus, võidusõidu stiilis sini/hõbedane värvilahendus ning eksklusiivne multivärviline TFT ekraan.