YFZ450R

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/atv-side-by-side/sport/pdp/yfz450r-2024/

Võidusõiduks ehitatud mootor

Võidusõiduks loodud YFZ450R 450 cm3 5-klapilisel 4-taktilisel mootoril on kõrge surveaste 11,8:1 ja suure jõudlusega nukkvõllid, mis tagavad kohese reageeringu gaasile ja tugeva mineku kõrgetel mootoripööretel. Õhu sisselaskesüsteem tagab kõrge kütusesäästlikkuse, väiksema heitgaaside hulga ja suurema vastupidavuse.

Elektrooniline kütuse sissepritse

Teravamaks reageerimiseks gaasile on YFZ450R-l 42 mm Mikuni gaasihoova konstruktsioonil ISC (tühikäigu kiiruse juhtseade), mis tagab mootori lihtsa ja usaldusväärse käivitamise ja soojendamise, samas aidates vähendada heitgaasi koguseid.

Hübriidšassii 

YFZ450R raami ja õõtshoova konstruktsioonis on kasutatud spetsiaalset alumiiniumi ja terase kombinatsiooni. See uuenduslik "hübriidšassii" ehitus pakub võidukat kombinatsiooni väikesest kaalust, silmapaistvast tugevusest ja suurepärasest jäikusest.

Sidur

YFZ450R on esimene ATV omas klassis, millel on abi/liugsidur, mis on kasuks kui sisenete järsku kurvi ja vaja käik kiiresti alla vahetada. Mootoriga pidurdamise mõju praktiliselt kõrvaldades, võimaldab liugsidur juhil reguleerida kurvi sissesõidukiirust, et parandada juhitavust ja saavutada paremaid ringiaegu.

Sujuv käigukast

YFZ450R 5-käiguline käigukast on valdkonna üks kiiremaid käiguvahetussüsteeme ning sellel on abi- ja liugsidur - kasutatakse võidusõidu kogemustest välja töötatud tehnoloogiat. Süsteem muudab käiguvahetuse veelgi lihtsamaks, vähendades ringiaegu ja juhi väsimist.

Reguleeritav pika käiguga vedrustus

YFZ450R on varustatud Kayaba kombineeritud esiamortisaatoritega ja kalibreeritud tagumise amortisaatoriga. Need reguleeritavad üksused tagavad parema juhitavuse ja annavad teile eelise teiste konkurentide ees.

Ergonoomiline disain

YFZ450R on loodud sõitjaga täiuslikult harmoneeruma, pakkudes paremat jõudlust rajal ja lisades mugavust maastikul. Esi- ja tagumised poritiivad on loodud selliselt, et luua rohkem ruumi sõitja ümber ja kergendada keharaskuse ülekandmist kurvides või kiirendades, samuti on jalgade kannakaitset nihutatud kaugemale tahapoole. 

Hind

12 980.00 €

Garantii 3 kuud
Mootor 4-takti, 1-silinder, 5-klappi
Kubatuur 449cc
Jahutus vedelik
Toitesüsteem sissepritse
Starter elektriline
Ülekanne / käike kett / 5-käiku
Pidurid ees / taga hüdr. ketaspidurid / hüdr. ketaspidur
Veovalem 2x4
Rehvid ees / taga 21x7-10 / 20x10-9
Mõõdud PxLxK 1830 x 1240 x 1095mm
Istme kõrgus 810mm
Roolivõimendi -
Teljevahe 1270mm
Kütusepaak 18L
Täiskaal 184kg
Kliirens 288mm

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:

Ott Kopti Tel:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee 
Maria Romanova +372 58039743 maria@yamaha.ee
Lauri Lill Tel: +372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee

Erisused:

  • Kergelt toimiv gaasihoob
  • Klassi esimene ATV millel on kasutusel libisev sidur
  • Kergekaalulised amordid ATV täpseks käsitsemiseks
  • Ketaspidurid
  • Kõrge kompressiooniga mootor plahvatuslikuks kiirendamiseks
  •  Nukkvõlli disain tagab kõrgematel pööretel võimsuse tunde
  • 32-bitine kütuse sissepritse välkkiireks reageerimiseks
  • Kerge, keevitusõmbluseta hübriidalumiiniumraam
  • Alumiiniumist tagakiige
  • Kiiresti vabastatavad kinnitusdetailid kereosade hõlpsaks eemaldamiseks

Me teame, et võidusõit ei tähenda kompromisse. Tähtis on olla parim. Ja see ongi eesmärk, mis kajastub iga Yamaha Sport ATV kujunduses.
YFZ450R on tõeline, kompromissitu sportmasin, selle terava ja täpse juhitavusega šassii ja järsu iseloomuga võimas 450 cm3 mootor on tõstnud YFZ450R võidusõidu-ATVde esinumbriks.
Võidusõidu abisüsteem ja läbilibisemise funktsiooniga sidur tagavad täpsema kontrolli kurvi sisenemisel ja tänu sellele kiiremate ringiaegade saavutamise, spetsiaalselt võidusõiduks ehitatud mootor tagab ülikiire reaktsiooni gaasile ja ülima võimsuse luues juhile kõik eeldused ületamaks raja lõpujoont esimesena.
Läbimõeldud tark kerekujundus annab juhile ruumi oma kehakaalu nihutamiseks kurvides või äkilisel kiirendamisel, kerged kombineeritud amortisaatorid tagavad uskumatult terava juhitavuse!